بهترین وبلاگ درباره قانون جذب کائنات

رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور،درخواست از کائنات،رمز کائنات،اسامی کائنات،کائنات چیست،رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه

بهترین وبلاگ درباره قانون جذب کائنات

رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور،درخواست از کائنات،رمز کائنات،اسامی کائنات،کائنات چیست،رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه

رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور،درخواست از کائنات،رمز کائنات،اسامی کائنات،کائنات چیست،رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه،کائنات چه کسانی هستند،راز قانون جذب کائنات،قدرت ذهن در رسیدن به آرزوها،رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور؛رسیدن به آرزوها با شمع،تلاش برای رسیدن به ارزوها،متن رسیدن به آرزوها،رسیدن به آرزوها در اسلام،رسیدن به آرزوها باب اسفنجی،مراقبه برای رسیدن به آرزوها

شبها قبل از خواب به خواسته هایتان فکر کنید نه به نخواسته هایتان ‼️

شبها موقع خواب هیچ وقت به بدبختی ها و نگرانی ها و قسط و وام و بدهی ها و شکست عشقی و بیکاری و ... فکر نکنید

موقع خواب هر فکری که در ذهن دارین باعث ایجاد یک احساس و یک ارتعاش در شما خواهد شد و اگه احساس بد و منفی در موقع خواب داشته باشید ، این احساس بد ، باعث منفی شدن فضای کوانتومی مولکولها و اتمهای بدن می شود و همچنین باعث جریان انرژی منفی در خون و مایعات بدن شما خواهد شد.

و به این ترتیب در تمام شب دچار احساسات منفی و کابوس و خوابهای آشفته خواهید شد و موقع بیدار شدن از خواب احساس خستگی و سنگینی در تمام بدن خواهید داشت.

و نیز افکار منفی که در موقع خواب تکرار می شود بصورت قدرتمند وارد الگوهای افکاری-ارتعاشی ذهن می شود و فرآیندهای نورانی ذهن را دچار آلودگی می کند. سپس نظام باورهای شما سرشار از الگوهای معیوب خواهد شد که این افکار و باورها در جهان مادی شما تبدیل به تجارب زندگی شما می شود.

پس در موقع خواب باید به اهداف و آرزوهای تان فکر کنید و غرق در احساسات مثبت باشید تا جهان هستی را با افکار زیبای خودتان همراه کنید و خالق زندگی سرشار از نور باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۵
مریم .ت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی